úterý 21. ledna 2014

Recept na jablečnou bábovku

Ahoj, mám tu pro vás recept na jablečnou bábovku.:))

Budete potřebovat: 
1 hrnek a 1/2 nahrubo nastrouhaných jablek (1 hrnek= 250 ml, ale já jsem to dělala od oka :) ), 2 hrnky hladké mouky, 3/4 hrnku cukru, 1 vanilkový cukr,1 prášek do pečiva (já jsem tam dala prášek do perníku, protože jsem zjistila, že doma nemáme prášek do pečiva, ale rozhodně to nebylo na škodu, možná to tak udělám i příště), 1/2 hrnku oleje, 3 vejce, 1 lžička skořice
Postup:
Jablka smícháme s moukou, práškem do pečiva(perníku), cukrem, skořicí, vanilkovým cukrem,přidáme žloutky a olej, můžeme přidat také trochu mléka (záleží na tom jak jsou jablka šťavnatá) a všechno dobře promícháme. Nakonec přidáme tuhý sníh ušlehaný z bílků, nalijeme do formy a ve vyhřáté troubě upečeme.
( někteří musíte formu na bábovku vymazat a vysypat moukou, to záleží jakou máte formu, z jakého materiálu)
Nakonec můžete posypat moučkovým cukrem.:)

 






Samozřejmě nesmím zapomenout přidat na ukázku špinavé nádobí, co potom na mě čekalo ve dřezu. :D


Žádné komentáře :

Okomentovat