středa 5. února 2014

Film č.2

Mám tu další film a tím je Střihoruký Edward.

Film vypráví o chlapci Edwardovi, kterého stvořil jeden vynálezce jako svůj výtvor, ale bohužel ho už nestihl dokončit a nahradit důmyslnou sestavu ostrých břitů lidskýma rukama. Edward byl velmi dlouhou dobu sám, než na něj čirou náhodou narazila podnikavá Peggy, která se ho ujala. Edward spoustu lidí očaroval svým uměním stříhat živé ploty(a další věci), ale bohužel se našli lidé, kteří mu záviděli pozornost druhých, obzvláště, když si všimli jakou náklonnost chová ke krásné dívce Kim....................





3 komentáře :

  1. Nikdy jsem film neviděla, ale vždycky mi přišel děsivý už jen ten název.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se toho filmu zpočátku také trochu bála a nevěděla jsem moc o čem to bude, co od toho mám čekat, ale nakonec mě ten film příjemně potěšil.:))

      Vymazat
  2. Och, to je moje milovanost největší. Jako dítě jsem měla Eda na kazetě a pouštěla jsem si ho pořád dokola.

    OdpovědětVymazat