sobota 20. září 2014

Týdenní novinky, fotky č.3 a další...... :)

Všechny vás moc zdravím, je tu sobota a já jsem se rozhodla podělit se o své týdenní zážitky, nové fotky a nějakou tu písničku.:) A také mě zajímá, co by se vám na mém blogu líbilo, abych změnila, jakého typu vám tu články chybí, nebo by se měly objevovat častěji.......tak prosím pište.:)))

Pondělí mi přineslo objednanou věc z Ebay, takže jsem měla radost. Co to je? To se dozvíte v článku, ve kterém se budu chlubit věcičkami, které mi přišly a mezi nimi bude i tato, napovím vám, že se jedná o něco, co zkrášluje můj pokojík.:))

V úterý se mi povedlo málem si přetrhnout šlachu na malíčku levé ruky, těsně vedle toho minulého prstu. Naštěstí to mám jen blbě naražený.....:))

Teď si pusťte písničky, co jsem vybrala a můžete do komentáře napsat, jak se vám líbily.:))

V pátek jsem byla s kamarádkou na zmrzlině a obě jsme měly nějaký záchvaty smíchu a jedna z nás vždy řekla úplnou blbost..........a můžu říct, že se zmrzlina blbě jí, když se chcete každou chvilku dát do hlasitého výbuchu smíchu a jen čekáte, kdy přijde.:D

No a sobotu jsem trávila čas s rodiči na chatě, kde jsem běhala s foťákem, učila se na testy a to bylo asi tak vše, protože chvilku po obědě nám tam začalo pršet, nejprve se zdálo že se déšť jen přežene a bude pryč, ale neodešel, zůstal a zesílil v bouřku s blesky. Takže jsme si zalezli do chatičky, povídali si a já jsem také pokračovala v učení. Ale i když byla bouřka, tak můžu říct, že to byl krásný den.:))

A teď ty fotky! Některé se týkají přírody, s jinými jsem si tak různě hrála, no sami uvidíte.....
Nejprve obrázky na výšku.



A fotky na šířku.....








Tady jsou naše ovečky! :))









Trochu jsem si vyhrála s pastelkami.:)))





Takový důkaz, že opravdu pršelo....;))

Poslední fotkou je stopa našeho pejska.

Co vás čeká v příštím článku? Měl by to být článek o vylepšení věcí v mém pokojíku.:)
A jak si užíváte víkend? Máte nějaké super zážitky? :)))

1 komentář :

  1. Ty písničky jsou moc pěkné, dvě z nich jsem už znala. :) A fotky se ti povedly, nejvíc se mi líbí ta s tím obilím :)

    OdpovědětVymazat