úterý 14. října 2014

Barvení oblečení a jak to dopadlo.......

Pro barvení oblečení jsem si koupila hned několik barev, ale moc zkušeností jsem s tím zatím nemám. Poprvé jsem si s barvou barvila karnevalový kostým a takže teď to bylo teprve podruhé a musím říct, že se mi to celkem povedlo.:))

Pro barvení jsem si vybrala modrou barvu, ale v zásobě mám ještě červenou a žlutou. Oblečení, které jsem barvila jsem si před tím nafotila, takže uvidíte rozdíl.:)

Jak už jsem psala, tak jsem použila modrou barvičku a tu jsem koupila v  drogerii.

Některé oblečení jsem svázala pomocí šňůrky, takže barva byla jen na některých místech....:)


A teď pár foteček před a po barvení.:))
První je bílé tričko s krajkou z Camaieu, které jsem do barvy namočila jen do poloviny. A jak se  mi to takhle podařilo udělat?
Polovinu trička jsem namotala, tak jako když si motáté vlasy pořád na  jednu stranu a konec jsem pevně uvázala šňůrkou.


Jako druhé obarvené oblečení tu mám světle modré tílko z Camaieu, které jsem zavázala do kuličky.
Takže vznikly tak nepravidelné obarvené kousky.:))




S obarveným oblečením jsem vcelku spokojená a můžu říct, že to rozhodně nebylo naposledy, ještě na mě čeká červená a žlutá barva.:))
Už jste někdy zkoušeli barvit oblečení?

3 komentáře :

  1. Ještě jsem to nikdy nezkoušela, ale moc se mi líbí, co ti z toho vzešlo :) zvláště to bílomodré :))

    OdpovědětVymazat
  2. To bílé se mi víc líbilo bez barvení, ale to modrý je super ! :) Já s barvením ještě zkušenosti nemám, jaksi na to nemám odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mi se vždycky nejvíce líbilo batikování několika barvami. Sama jsem se to naučila a není to vůbec těžké :)

    OdpovědětVymazat