čtvrtek 30. října 2014

Mini nákup plný sladkostí a různých drobností :)

Než jsem odjela na soustředění, tak jsem udělala mini nákup plný sladkostí, abych vůbec přežila soustředění, protože se občas nějaká tyčinka hodí, když máte většinu sil vypotřebovaných.:D Skoro každý den jsem si něco zobla a podělila se s holkami z pokoje a po takové dobrotě se hned lépe tančí a cvičí, ........:)


A teď k těm drobnostem,....koupila jsem si takový notýsek, kam si budu všechno možné psát, možná i nemožné.;))



 Mezi mé oblíbené obchody patří papírnictví. Různé fixy, bločky,..... a hlavně lepící papírky, které skvěle poslouží k založení v učebnici, sešitu, nebo malé poznámky. Já pro ně často najdu nějaké využití.:)) Tyto nejsou sice s  žádným obrázkem, ale mají nádherné svítivé barvičky.

Poslední je pítko pro morčátka, chtěla jsem jim koupit nové, protože to staré bylo trošku špinavé a měly ho dlouho, tak si myslím, že si zaslouží nové.:)))


Takže to byl můj takový mini nákup a zítra snad stihnu napsat článek na film (č.7), ale domů se nedostanu hned po škole, takže netuším, jestli to stihnu.:)

1 komentář :