středa 22. října 2014

Novinky z Ebay

Rozhodla jsem se do jednoho článku shrnout své poslední nákupy na Ebay a podělit se tak o mé tipy, protože možná se vám něco zalíbí, z toho, co jsem si objednala a také si to objednáte.

První věc je kryt na mobil, který jsem potřebovala, protože u toho starého se mi ulomil roh. Ten nový se liší ne jen vzhledem, ale i materiálem, starý byl z pevného plastu, zatím co tento je z takové pevné gumy, nebo nevím, jak to jinak popsat. U nového krytu mám trochu strach, že se rychleji zničí obrázek na něm, ale doufám, že tomu tak nebude.:)) Od té doby, co jsem ho koupila uběhl docela čas a já bohužel nevím, od jakého prodejce jsem ho koupila.
Jak od něj, tak i u dalších věcí mám nafocené fotky.





Další věcí je tmavě modrý penálek, ze kterého jsem zprvu byla trochu rozpačitá, když mi přišel, protože jsem si nějakou dobu myslela, že už nepřijde, ale nakonec o den později přišel, ale uvnitř panálku jsem narazila na malý flek a jeden zip vypadal, jako rozbitý, ale nakonec funguje.
I přesto všechno jsem s ním moc spokojená, tužek se do něj vejde hodně a od fotky prodejce se nijak barevně neliší. Ale co se týče prodejce,......moc na mě nezapůsobil.
Koupila jsem ho tady.





Třetí je záclonka se srdíčky, která poslouží pro zkrášlení pokoje a jeho působení na člověka. Mají ji v hodně barvách a já jsem si vybrala růžovou, zdála se mi nejlepší k barvě v mém pokoji. Záclonka se opět barvou nijak neliší a přišla v pořádku.:)  
Najdete ji tady.




A poslední je deníček s obličejem, který najdete tady. Bohužel je hodně malý, takže se do něj obtížněji píše, byla jsem zvyklá na větší, ale jinak je u něj vše v pořádku.:))




3 komentáře :

  1. Pěkné věci, ten penál se mi líbí, asi si ho taky objednám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Deníček s krytem jsou krásný ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné věci!! takové články mám moc ráda, aspoň vím, na co se na ebayi kouknout :)

    OdpovědětVymazat