pátek 19. prosince 2014

Pátek je tu! :)


Juchů.....konečně volno, je pátek nemusím přemýšlet, co se mám o víkendu naučit a můžu říct, že se mi to moc líbí.:)) Dnes jsem měli ve škole vánoční hodinu, dávali si dárečky, ochutnávali cukroví ostatních, hráli hry.......taková hezká pohoda. Po škole jsem šla s holkami na kluziště a moc jsme si to užily, bylo tam málo lidí, takže to bylo super.:) Plánuji, že tam před Vánocemi ještě alespoň jednou půjdu.
Doufám, že jste si také užili pátek.:)


Moc článků poslední dva týdny nebylo, ale jak už jsem psala budu se snažit, abych toho napsala víc, když budou ty prázdniny. Také bych ráda dočetla Obchod se štěstím, který už delší dobu čtu, vždy jsem si řekla, když jsem měla víc času, že ho přečtu, ale přišlo učení a knížku jsem odložila. :( Takže bych tuhle knížku chtěla přečíst a napsat na ní recenzi. No a potom mám docela dost knížek k přečtení, které stojí už nějakou dobu frontu, abych si je přečetla.:D Nejhorší je, že nacházím další a další dobré knížky, co mě něčím upoutají a já neodolám, takže se ta fronta prodlužuje a prodlužuje.:D Pro dnešek to bude vše a v příštích dnech napíši něco delšího.:)

1 komentář :