úterý 19. srpna 2014

Malujeme a malujeme! :)

Jak už jsem se v minulém článku zmiňovala, že chystám téma na můj pokojík, tak je tu!

Pokojík jsem chtěla nově vymalovat a to z fialové na tělovou a takovou....nevím jak ji přesně, správně nazvat, ale asi světlou červenou, alespoň  tmavší odstíny od ní jsou červené. Jestli víte jak ji správně nazvat, tak pište.:))

S malováním mi pomáhal děda, ale i tak nám to trvalo (asi) 11 hodin a můžu říct, že některé části natřít byla docela piplačka, aby to bylo rovné, nepřetřelo se............takže docela makačka i když se to nezdá.









A mám tu video s před malováním(bohužel video po malování mi nešlo nahrát):( také nemůžou chybět nějaké fotky.:)))
před (video je v hodně špatné kvalitě, ale alespoň něco.:)))        











 Když už jsme malovali, tak jsem si trošku přizdobila vypínače, zásuvky a radiátor.:)))
A jakou barvu byste zvolili vy, když byste malovali? Nebo raději tapetujete?




Fotky úklidu jsem raději ani nedělala........:D 
A příští články budou zaměřeny na nákupy, tak se můžete těšit.:))

2 komentáře :

  1. Pěkný barvičky, a radiátor je skvělej ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem moc chtěla tapetu, jenže zdi už jsou tolik přemalovávané, že by se to musela celé seškrábat, aby tam tapeta držela, což se mi nechtělo :D zvolila sis krásné barvy :)

    OdpovědětVymazat