sobota 23. srpna 2014

Nákup č.1

A je tu první slibovaný článek plný nákupů....týká se bot.:)))
Jak si vystačíte vy s botami? Stačí vám jedny botasky, které si oblíbíte a chodíte v nich pořád......nebo jste s píše tip lodiček a botníků plných bot?

1.Zelené plátěnky, které jsou nad kotníky, což mě vůbec neva, protože už jsem něco podobného měla a byla jsem spokojená.:)) Tyhle jsou do krásné zelené, vevnitř mají kytky a dají se poodhrnout a ukázat i ostatním.;)


Jsou moc pěkné a možná se vám to bude zdát divné, ale jejich použití bude ve škole při těláku.
                            





  

Jejich trochu škoda, ale v něčem také musím cvičit.:D Máte také rádi tenhle tip bot?

2.Zimní botky......možná nejsou nejhezčí, ale podobné jsem měla a byly super, takže jsem chtěla sehnat něco na stejný způsob a našla jsem.:)) Takže až přijde zima tak nebudu muset lítat po obchoďáku, hledat......a se mnou to většinou není moc jednoduché, můžu říct, že si nevyberu první, co mi padnou......:D Takže z nich mám také radost.:)))





Jsou trochu jakoby odřené, což se mi na nich moc líbí.:)) A navíc, když je odřu, tak to nebude tolik vidět.(Můžu říct, že boty stihnu odřít v rekordním čase.:D )

3.Jsou botasky pod kotníky v šedé barvičce s malinkými dírkami, které jsou ne jen na okrasu, ale slouží i jako dobré větrání.:))
















Já jsem spíše takový tip, který si vždy oblíbí jedny boty a v nich chce potom chodit úplně všude.:))
A potom to chce trochu práce mi to rozmluvit.:D
 A myslím si, že tyto botky se tohoto brzy chytnou.
Jsou moc pohodlné a zevnitř je zdobí bílé a modré
proužky.


4.Aneb poslední jsou sportovní pohorky v červené barvě, ale takové vybledlejší, což jim dodává šmrnc.:))
Doma sice jedny pohorky mám, ale bohužel mi jsou malé.:(

 Doufám, že se v nich bude chodit dobře, jako v těch minulých, nebo dokonce lépe.:)))



V příštím článku se se mnou můžete mrknout na novinky v mé knihovně, co jsem již přečetla, na které nejspíš udělám recenze a co na mě teprve čeká, abych přelouskala.:))
Těšíte se? Protože máte na co.:))))))

3 komentáře :

  1. Krásný boty! :) Nejhezčí jsou ty šedé a hnědé zimní. :) A ty zelené jsou taky super :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne :))
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat