pondělí 15. září 2014

Nákup č.2

Co číst dřív? To je má častá otázka, mám doma dost knížek, které jsem zatím nepřečetla, ale moc neubývají, protože jakmile narazím na knížku, co se mi líbí, tak většinou neodolám a jen ji tam  tak nenechám.;)
Knížky Obchod se štěstím a Klíč ke štěstí(Irina Semina) jsem vyhrála na blogu http://www.aembooks.blogspot.cz/ v Hopu.:))) Vypadá to na moc pěknou oddechovou četbu.....a navíc obě knížky jsou malé a lehoučké, takže se budou dobře nosit, protože to ani nepoznám.:))

Už je to nějakou dobu, co jsem si objednala knížky přes stránku http://www.megaknihy.cz/
a byly to knížky:Rezistence a Aliance (Veronica Rothová), Loď mezi hvězdami (Beth Revisová), Potrhaná křídla (Ruta Sepetysová), Osamělost prvočísel (Paolo Giordano) a Závist (Gregg Olsen).
Poslední 2 knížky jsem již přečetla, ale nemám je vyfocené, protože jsem je půjčila své sestřenici.


Do školy nám vždy jednou za čas přijde Albatros a dost často se v něm nechám něčím zlákat.;))
Jednou z knížek je Mé sladké šestnácté století (Rachel Harrisová) a druhá knížka je Nespoutaná (Cynthia Handová), je to třetí díl  z trilogie. První dva díly jsem už přečetla, takže na mě čeká jen ten poslední.:)) Na fotce je ještě jedna knížka a to Etiketa špionáž (Gail Carrigerová), kterou jsem dostala od babičky. A k narozeninám, které jsem měla nedávno, mi dala sestřenice pokračování od Závisti a další díl se jmenuje Zrada (Gregg Olsen).:))


A poslední knížky jsou z obchodu Levné knihy a já už bych tam raději nikdy neměla chodit, protože jsou tam suprové knížky a ke všemu za skvělé ceny, takže se nedá odolat......Z tohoto obchodu jsem si odnesla Ahoj z nebe (Laurie Frankelová),  Past (Lauren Destefano) a na konec Vidím to, co vrah (Jill Hathaway).:)

Jak jste na tom vy s knížkami? Čtete rádi? Ano, co nejraději?
Já jakmile se začtu, tak mě nikdo nemůže odtrhnout, ale právě teď si nechci nic rozečíst, protože toho mám docela dost ve škole a jakmile začnu číst, tak budu odsunovat učení, takže......čtení bude muset chvilku počkat, než se všechno zase rozeběhne.....ale už se nemůžu dočkat, až se zase dostanu do čtecí nálady a budu v jiném světě.:))

Příští článek se bude ještě týkat knížek, nebo spíše knížky a bude to recenze na knížku V šedých tónech od Ruty Sepetysové, také napsala Potrhaná křídla, to mě teprve čeká, abych si přečetla.:)))
Už jste od ní něco četli?

1 komentář :

  1. To je knih! :) Některé tituly ti závidím! :) a už musím ty knížky od tebe přečíst, ať ti je můžu vrátit :)

    OdpovědětVymazat