pondělí 1. září 2014

Ochucený mix....

První den ve škole byl poněkud trošec rozpačitý, viděla jsem známé tváře, ale také nové, až na pár maličkostí je to pořád stejné, jako každý rok. Jen lidé se mění někteří přichází, jiný odchází  a další zůstávají. Já jsem ta co dál zůstává, ale moje nejlepší kamarádka odešla a věci, které se jindy opakovali už nejsou. Nejsem sama mám i další kamarády, ale vždy při mě stála nejlepší kamarádka, ale teď tu není, takže je to takové smutné. No, život de dál a na nic nečeká a já s ním musím držet krok, takže....jde se dál.
A jak jste si vy užili 1. září? Byl to další den z mnoha všedních, nebo se něčím vyznamenal? :))

Rozhodla jsem se, že články s nákupy trochu zpestřím i dalšími články.:)) dnešní článek bude takový ochucený mix, delší dobu jsem nedala nějaké písničky, tak ty tu budou, potom nějaké fotky se tu ukážou a na závěr vás nalákám na další články.:))
Dnes jsem vybrala jen dvě, ale další mám ještě v zásobě.;))
A teď nějaké ty fotky.
Nejprve začneme květinami...... od nich jsem vybrala jen dvě fotky. :)


Potom nějaké to zvířectvo.......




A nakonec něco z Prahy.:))





Na jaké články se můžete těšit dál?
Asi sem brzy přidám nákup č.2, který se bude týkat knížek, nějaké věcičky jsem ve svém pokojíku zkrášlila, takže s nimi bych se chtěla pochlubit a na konci prázdnin jsem stihla vyzkoušet modrou barvu na textil, jste zvědaví, jak to dopadlo?
Nalákala jsem vás alespoň na něco?
A jak jste si mohli všimnout, mám nový vzhled blogu, tak jsem zvědavá na váš názor, jak se vám líbí...:))

1 komentář :

  1. Nový vzhled je moc pěkný, líbí se mi :) stejně tak písničky, zvlášť ta od Sum 41, připomněla jsi mi ji... a máš povedené fotky! :)

    OdpovědětVymazat