sobota 6. prosince 2014

Recenze: Osamělost prvočísel

Osamělost prvočísel napsal Italský autor Paolo Giordano, tato kniha se dostala do bestselerů a  byla jeho prvotinou.
Já jsem na knihu narazila čirou náhodou a to při nákupu přes internet (psala jsem o tom tady), o knize jsem nikdy dříve neslyšela, ale zalíbil se mi její obal a to upoutalo mou pozornost, když jsem si přečetla anotaci, tak mě to docela zaujalo (ale hlavně se mi něco líbilo na tom obalu) a rozhodla jsem si ji objednat..........a mohu říct, že jsem za to ráda, určitě stála za přečtení.
(pokud byste ji začali číst, tak se nenechte odradit po přečtení prvních dvou kapitol)

Knížka začíná vyprávěním o Alici a Mattiovi, oba se v dětství rozhodli špatně a to s sebou vlečou  dál svým životem. Knížka přechází od jejich dětství, školní léta, až po  dospělost.
Oba to v životě nemají snadné, snaží se jím nějak proplout, ale okolní kolektiv k tomu vždy dobře nepřispívá. Hledají místo, kam by zapadli, kde by jim někdo pořádně rozuměl.
Mattia se  s Alicí setká, když přestoupí na její školu a postupem času zjišťují, že místo které hledají je možná u toho druhého, protože mezi sebou si rozumí a navzájem se dokážou pochopit.
Knížku bych zařadila mezi moje nejoblíbenější.
Pokud nemáte rádi trochu depresivnější četbu, tak to asi nebude pro vás. Každopádně příběh je opravdu moc zajímavý, proto doporučuji.:)







1 komentář :